Cea mai nouă generaţie a lui Ford Mustang a demonstrat că „reîncarnările” moderne ale muscle-car-urilor americane pot face bani serioşi. În 2005 Ford a lansat a cincea generaţie a legendarului Mustang, un model apreciat şi bine vândut. Abia în 2008 Dodge a scos pe piaţă un rival pentru Mustang, denumit Challenger, la fel ca „bunicul” său din anii ’70. E drept, marca lui Chrysler s-a trezit cam târziu, dacă aruncăm un ochi la situaţia economică globală. Chiar şi aşa, a apărut un al treilea jucător, Chevrolet cu al său Camaro, care de ieri a intrat pe liniile de asamblare.
Designul maşinii nu mai necesită comentarii, l-am tot admirat la conceptul pe care Chevrolet l-a prezentat în 2006 şi care, din fericire, a intrat (aproape) neschimbat în producţia de serie. Personal, cred că este cel mai reuşit dintre cele trei muscle-car-uri moderne. La fel de important este însă şi cum va merge Camaro, iar premisele pentru performanţe dinamice de top există.